اولین عشق .

 

اولین عشق من :

شهر من رو به زوال است تو باید باشی...

دل من زیر سوال است تو باید باشی...

فال حافظ زدم آن رند غزل خوان میگفت...

زندگی بی تو محال است تو باید باشی...

 

شهر من رو به زوال است تو باید باشی...  دل من زیر سوال است تو باید باشی...  فال حافظ زدم آن رند غزل خوان میگفت...  زندگی بی تو محال است تو باید باشی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نویسنده : RAHA تاریخ : شنبه 27 آبان 1391برچسب:,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 591
بازدید کل : 147441
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1




استخاره آنلاین با قرآن کریم





بازی آنلاین


.

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزارگرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفاقالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت